David Papuga prezentoval výhody masivních dřevěných panelů Evohouse v zářijovém vydání magazínu Stavba

Magazín Stavba, příloha deníku Hospodářské noviny, týdeníku Respekt a Ekonom, vyšel v září loňského roku a David Papuga, jednatel zlínské společnosti Evohouse project s.r.o., tu na třech stranách prezentoval výhody masivních dřevěných panelů a domů z nich realizovaných. Zkrátka nepřišly ani materiály fermacell, které Evohouse používá k oboustrannému opláštění svých panelů.

Základním východiskem při realizaci nových domů Evohouse je zdravé bydlení s minimálními provozními náklady a s úctou k přírodě. Firma navazuje na stavební tradice předků a přidává k nim moderní technologie a důraz na obnovitelné zdroje. Při projektování, výrobě a montáži se drží zásady navrhovat a stavět moderní dřevostavby, vždy ve vysoké kvalitě a za rozumné ceny. V nabídce nemá typové domy, její doménou jsou individuální realizace a stavba domů podle představ a potřeb investora.

David Papuga prezentoval výhody masivních dřevěných panelů Evohouse v zářijovém vydání magazínu Stavba

Nejlépe její důraz na kvalitu dokumentuje konstrukční systém, technologie a materiály, které používá. Své masivní dřevěné panely vyrábí v halách, kde jsou zajištěny optimální podmínky pro jejich přesnou výrobu. Základem je nosný dřevěný rám v šířce 200 mm z certifikovaných KVH hranolů, mezi které se vkládá minerální izolace, vyráběná technologií Ecose. Rám je opláštěný sádrovláknitou deskou fermacell a z venkovní strany zateplen fasádní izolací 120 mm, zakončenou silikonovou omítkou. Z interiérové strany je provedena parozábrana a předstěna pro rozvody vody, kanalizace a elektroinstalace. Při realizaci dbá Evohouse na kvalitu provedení parozábran, což následně dokumentuje provedenými testy těsnosti obálky domu. Předstěna je následně opláštěna opět sádrovláknitou deskou fermacell, na kterou je nanesena stěrka, perlinka a štuková omítka. Celá tato skladba má asi 43 cm.

Předešlý odstavec čerpá z rozhovoru s Davidem Papugou, který vyšel v září 2018 v magazínu Stavba. Celý rozhovor si můžete přečíst ZDE. Prezentace v tomto magazínu byla pro značku Evohouse skvělou reklamou – deník Hospodářské noviny má podle nejnovějších dat z výzkumu MEDIA PROJEKT za 2. čtvrtletí 2018 a 3. čtvrtletí 2018 prodaný náklad přes 31.000 výtisků, které si přečte 167.000 lidí, týdeníku Respekt se prodá téměř 37.000 ks a jeho čtenost je 173.000, ekonomický týdeník Ekonom si koupí více jak 12.000 předplatitelů a každé jeho vydání čte 59.000 lidí. Dlouhodobě je to nejčtenější ekonomický týdeník na našem trhu. A ve všech případech jsou to lidé aktivní, v produktivním věku, s nadprůměrnými příjmy a vzděláním a žijící v domácnostech s nejvyšší životní úrovní a nejvyšším standardem.