I druhý ročník předváděcí akce Fermacell Lepší sádroš skončil s úspěchem

V přiložené infografice je zajímavých čísel o nedávno skončené akci Fermacell Lepší sádroš podstatně více, ale už samotný fakt, že za tří měsíce druhého ročníku roadshow navštívili jeho organizátoři 65 stavebnin a setkali se s téměř 3000 návštěvníky, hovoří jasně.

Turné bylo i letos, podobně jako loňská premiéra, mimořádně úspěšné. Tým agentury Amden, která roadshow už podruhé organizovala, doplněný o obchodní zástupce a aplikační techniky firmy Fermacell, dokonale zužitkoval zkušenosti z příprav a průběhu prvního ročníku. I díky tomu prezentační akce navštívilo 2670 zájemců, kteří si od 9. dubna do 10. července 2015 odnesli z prodejen stavebnin kromě poznatků a zkušeností i 2890 publikací Fermacell a 3327 dárků.

Jakub Hortenský z agentury AMDEN k průběhu dodává: „Úspěch prvního ročníku byl pro nás závazkem a sám jsem byl zvědavý, zda jej bude možné ještě zopakovat. Podařilo se, zájem byl mimořádně veliký a průměr několika desítek návštěvníků na každou z 65 akcí je toho důkazem. Bez podpory a dobré spolupráce se stavebninami to však nešlo a také proto letos Fermacell odměnil pět stavebnin, které měly na své prodejně největší účast. Zástupci MPL Trading, spol. s r. o., Brno, WOODCOTE CZ a.s., Klatovy, DEKTRADE a.s., Kladno, OBB stavební materiály, Olomouc a JAF HOLZ spol. s r.o., Ostrava tak dostali jako poděkování telefon Samsung Galaxy S5 mini.“

Klaus Křeválek, aplikační technik Fermacell: „Už loni náš těšilo, že drtivá většina návštěvníků fermacell znala a že nebylo potřeba naše materiály moc představovat. Letos bylo vysvětlování výhod fermacellu ještě méně. Naopak plně jsme se mohli soustředit na detaily v projektech, které realizační firmy s materiály fermacell řešily nebo řeší.“

Infografika