Dostupnost materiálů fermacell pro zákazníky se výrazně zvýšila

Význam marketingového mixu s jeho 4 (produkt, cena, propagace a distribuce) nebo 5 P (lidé) je dnes abecedou každého výrobce či obchodníka a nejinak tomu je i u značky fermacell.  O kvalitě materiálů fermacell není potřeba dlouho mluvit, kdo vyzkoušel, dobře ví, že je to prémiový produkt. V posledních letech se hodně udělalo i v oblasti sortimentu (různé formáty desek apod.), cenové politiky a propagace (tady je český fermacell často inspirací i pro jiné evropské země), zejména v segmentu suché výstavby. Známé jsou například velmi úspěšné road show Fermacell – lepší sádroš. S výrazným růstem poptávky ze strany realizačních firem i koncových zákazníků tak logicky vzrostl význam široké a rychlé dostupnosti klíčových produktů ze sortimentu desek a doplňkových materiálů včetně příslušenství na území naší republiky.

Ing. Ondřej Dvořák, obchodní ředitel Fermacell GmbH, o.s. Praha k současné situaci v distribuci uvádí: „Materiály fermacell prodávají jak největší hráči na trhu distribuce stavebních hmot, tj. firmy DEK, Pro-doma nebo Woodcote CZ, ale i specialisté jako je např. JAF-HOLZ, jeden z největších obchodníků se dřevem a dřevěnými materiály v České republice nebo Baustoff-Metall, expert na systémy suché výstavby. Díky nim a dalším jsou dnes materiály fermacell dostupné ve všech krajích České republiky a počet prodejen, které prodávají fermacell, je kolem 260 a trvale roste. Jsme rádi, že se nám podařilo dohodnout na spolupráci s firmou STAVTRANS, která se specializuje na prodej interiérových stavebních komponentů pro suchou výstavbu a která má ve své pražské malešické centrále sortiment fermacell nejen na objednávku, ale i skladem. Hustota sítě je samozřejmě důležitá, ale podstatná je i skladová dostupnost našeho zboží pro zákazníky, kteří si chtějí zboží odvést okamžitě. Na tuto oblast se letos hodně soustředíme a řešíme ji se všemi našimi obchodními partnery. Rádi bychom ve spolupráci s nimi zavedli systém ve formě e-shopu, ve kterém zákazník on-line uvidí, ve které prodejně je jim poptávané zboží v jeho regionu dostupné skladem a bez čekání.“